Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

رسپی های تصادفی

پان اسپانیا

مواد لازم برای تهیه پان اسپانیا
بیسکویٔیت پتی بور ۲ بسته
آرد ۱/۲ پیمانه
نشاسته ذرت ۲ قاشق سوپ خوری
خامه ۱۰۰ میلی لیتر
کره ۳۰ گرم
تخم مرغ ۲ عدد
شکر ۱ و ۱/۲ پیمانه
وانیل ۱/۴ قاشق مربا خوری
شیر ۴ پیمانه
گردو و موز میزان لازم
.
برای شروع تخم مرغ را درون یک کاسه میشکنیم و بعد شکر رو کم کم بهش اضافه می کنیم.
با دور تند همزن مواد رو با هم میزنیم تا کشدار و حجیم بشه. بعد آرد و نشاسته ذرت رو با هم مخلوط می کنیم و با یک پیمانه شیر سرد مخلوط می کنیم.
حالا بقیه شیر رو به مخلوط تخم مرغ و شکر اضافه می کنیم و بعد با هم مخلوط می کنیم.
سپس مخلوط رو داخل یک قابلمه نچسب می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دیم. کمی که گرم شد مخلوط آرد و نشاسته ذرت و شیر رو بهش اضافه می کنیم و شروع به هم زدن می کنیم. هم زدن رو مرتب ادامه بدین چون به سرعت ته میگیره.
سپس وانیل رو اضافه می کنیم. وانیل رو به صورت اسانس مایع هم میتونین اضافه کنین.
بعد از این مرحله کم کم کرم شروع به قوام گرفتن میکنه و غلیظ میشه.بعد از اینکه حالت کرمی مانند به خودش گرفت خامه رو بهش اضافه می کنیم.
خوب هم میزنیم تا همه مواد با هم مخلوط بشن. هم زدن رو از ته انجام بدین تا از ته نشین شدن مواد جلوگیری کنیم. حالا نوبت اضافه کردن کره است.
به هم زدن ادامه میدیم تا مواد به خوبی مخلوط بشن. تو این مرحله باید کرم ما به اندازه کافی غلیظ شده باشه. هم زدن رو تاجایی ادامه میدیم تا غلظت کرم به اندازه ماست چکیده برسه. تو این مرحله زیر شعله رو خاموش می کنیم و اجازه می دیم از حرارت بیفته. بعد از اینکه کرم کمی خنک شد، ظرف سرو دسر رو انتخاب می کنیم؛ و بیسکویت رو یک لایه کف ظرف میچینیم.
سپس از کرم به اندازه ای روی بیسکویٔیت را بپوشونه بر می دارم و روی بیسکویٔیت ها رو کاملا می پوشونیم.
برای لایه بعدی میتونید از موز و گردو استفاده کنید.
مجدداً روی لایه آخر رو بیسکویٔیت می چنیم و ترتیب لایه ها رو ادامه میدیم تا ظرف پر بشه. لایه آخر رو با بیسکویت می پوشونیم و بعد باقی کرم رو داخل قیف می ریزیم و روی بیسکویت ها رو پایپ میکنیم. در انتها روی دسر پودر کاکایٔو الک میکنیم و همه کرم رو پوشش میدیم.
سپس ظرف رو داخل یخچال قرار میدیم و یک شب تا صبح بهش فرصت می دیم تا دسر کاملاً جا بیفته. سپس از یخچال خارج کرده و سرو می کنیم.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *